1135

God morgon! Igår vad jag som sagt på Avatar och det var väl en rätt okey film. Den var bättre än vad jag hade förväntat mig, men det är nog ingen film jag skulle vilja se på en vanlig tv, utan man måste nog se den på bio för att få rätt eftekt. Men om man hade sett den på 3D hade den nog varit ännu häftigare :D det var iaf en ganska häftig filmupplevelse och jag förstår nu vrf den kostade så mkt pengar.
Jag fick en känsla av att den utspelade sig under vatten liksom, fast den inte va de... de va ju koraller, hästarna andades som sjöhästar, och dom sa "upp till ytan" hela tiden. Menmen, nu ska jag inte snacka om filmen längre.
Och btw, de va nog första gången i hela mitt 15-åriga liv som jag INTE åt upp allt godis på bion! de ni!



Idag ville Tilda och mammsen att vi skulle hitta på nått hela familjen, men egentligen skulle jag åka skidor med jenniferer... aya.  Jag tror vi ska upp på fjället och äta lunch, kolla på lite kläder som fille ville ha, jag kanske hittar nått med får se. Men egentligen vill jag nog spara mina pengar och åka till Borlänge eller något snart :)

jag har jätteont i nacken btw, jag måste sovit dåligt inatt, eller så var det för att filmen var så jävla lång igår och jag hade en lång skalle snett framför mig som täckte typ havla bioduken. hehe nej nu överdrev jag men jag fick sitta snett mesta dels av filmen. craaaap.

Nu känner jag att det blev massor med text så ja ska sluta skriva nu. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback