1428

haha heter inte den där sjukt dålig "skräck"filmen de ? Eller var det kanske 1408? Aya whatever.
Hade lucia i skolan idag som sagt och Isabelle var sjukt fin som lucia :) & Malin som blev lucia för hela Sälen/transtrands luciatåg blir nog minst lika fin.
Det här var bara ett luciatåg utav alla 100 stycken vi ska göra i helgen överallt. Okej, nu tog jag i men ni hajjar... det känns som jätte många fast de kanske bara är 4 stycken vi ska göra.

och ikväll ha jag & co blivit bjudna till ett partajj på fjället, men jag vet inte riktigt... känner inte dom som kommer hit så bra och ikväll är det enda kvällen då alla är hemma, dvs säga tilda, fille, mamma, jag, johanna, och agneta. Får ta igen de nästa helg ;D

kanske kommer ett videoinlägg senare bara för att ni (jag) tyker de är kul ;) puss


Kommentarer
Anonym säger:

1408 e rätt :P

2009-12-11 | 23:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback