2027

Är det inte jobbigt... att man skriver ett ganska så långt inlägg oh sedan kommer den lilla irreterande skylet fram "internet explorer slutade fungera, startar om" morrrrrrr jag orkar inte, haha!

Kom iaf hem från sången för ett bra tag sen och i två timmar har jag nu setat framför datan och jobbat med mvg/vg uppgifterna i SO, känner mig duktigt (a) (fast jag är bara klar med en och en halv.. suck).

Sången idag var iaf riktigt rolig! Bestämde mig tillslut för att sjunga Lenas sång, fly whit me. Mamma ville de så det blev den. Kände att denhär gången var det mer värt pengarna, för om det kostar 200 kr per gång tycker man ju att det ska visa resultat och vara kul, och det var de verkligen idag :)

Som sagt så var Karin hos mig en stund efter skolan idag och vi drack varm choklad, åt pepparkakor, skrattade åt mamma och hennes facebooks´kommentarer, och kollade på filmen GHOST. Vi får se klart den nån annan gång, visste inte att den var så jeffla lång... Du ger mig positiv energi älskling :)

Jag tycker att det är så tråkigt när jag inte lägger upp nån bild med, men nu är jag tyvärr på mammsens data för fille har blokerat den den med alla bilder på, djup suck. aya, ni överlever :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback