22.15

Sådäääär, då var jag hemma från discobowlingen och donken. En trevlig kväll med älsklingarna :)

Vi började som sagt på donken där vi åt oss feta för att sedan orka bowla i en timme. Men när vi väl kom till experium så blev det strömmavbrott, sjuuukt drygt så vi fick sitta där i mörkret ett bra tag.
Sen började klockan närma sig halv nio, och kom strömmen tillbaka. Men det negativa var väl att vi bara hann spela en halvtimma, eller i och för sig så räckte det ganska bra.

Sen ville vi ha en glass efteråt som pricken över i:et, men då var donken stängt "p.g.a strömmavbrott"  hehe, lät lite töntigt tyckte jag.

min kamera tog inte så många bra bilder, ska kolla om jag kan tatta 
några från karin sen (a) mohaha
imorn ska ja även lägga ut en video om hur man bowlar, yeah missa inte de !


På nyår blir det jenniferer´s place och vet inte riktigt hur det blir än men det blir nog nice ska vi se. Eller får vi hoppas ;) 

Imorgon ska jag & isabelle upp till tandådalen men ni får inte veta varför,
 S-U-C-K  O-N  T-H-A-T

Puss på rumpaaan <3




Kommentarer
sara säger:

hahahha, jag tror fanimej jag vet vrf :D

börjar något på c/k här?

2009-12-29 | 00:22:10
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
linnpettersson's säger:

svar sara: höhö kan vara möjligt ;)

2009-12-29 | 10:59:32
sara säger:

oouh ;)

ska du sova där? ;)

haha

2009-12-29 | 14:01:11
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
linnpettersson's säger:

svar sara: nej de vågar ja inte (a) haha

2009-12-29 | 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback