3 DAGAR KVAR

hejhejhej
Sista riktigt dagen i skolan idag och det är riiiiiktigt gött kan jag säga. Imorgon ska vi bara vara där till 10, lite onödigt, menmen. Då ska jag och tjejerna visa upp dansen, lite nervös (a) okej... jag är inte det än, men jag kmr bli! Men vi är så bra så det kmr bli super ;)
Ikväll ska Johanna göra mat, och det blir väl som vanligt gott då! mamma föreslog korvstroganoff eller hur fan det nu stavas, men eftersom jag inte äter gris så ville jag inte ha de. Då kom Johanna med den bästa idén idag. Det blir kyckling, kroketter och beasås. mummmaaa


isabelle har smittat mig med alla leona lewis- låtar, och just nu
kan jag inte sluta lyssna på den här.



Imorgon åker jag till malung, till Jennifer, och sara, och till en efterlängtad dag/kväll med dom <3 vet inte hur länge sen de var vi träffades alla tre. shit alltså, ska bli så skönt nästa år när jag är närmare dom :D

Var ju till malung i helgen också, skrev inte så mycket om det men först drog vi till någon b-fest som vi nästan stack ifrån lika snabbt som vi kom dit. Sen åkte vi till Jon & några flera på fällen och bara chillade där i nån timme innan vi gick tillbaka till Isabelles lägenhet och flummade lagom mycke tycker jag! hahaha, jag bara älskar när Isabelle är på trött-fulmm-skratt-humör ;)
komme kanske ett litet videoklipp med de senare... mohaha!


Kommentarer
sara säger:

<3

2009-12-22 | 12:22:55
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Lenica säger:

Vad heter Leona Lewis låten? :)

2009-12-23 | 21:51:11
Bloggadress: http://lenicaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback