DÅ VAR DET ÖVER!

Äntligen är luciahelgen slut, phuuu. Kom nyss hem från vårat sista luciatåg i kyrkan och det gick jättebra! Alla som sjöng solo var grymma och Mailn var jättefin som lucia :)
Lussade även på experium idag och det var ganska så nice att det var massa kändisar där och kollade, Peter Jihde, Han där pogramledaren i Hey Baberiba, nån liten tjej som tydligen var känd och några till :) Vissa påstod att Carola och Martin Stenmark var där, men jag såg dom inte iaf.
Har tyvärr ingan bilder från lucian själv, kanske kommer sen om jag får tag på några bilder .
Efter att vi hade lussat på experium så tog jag, isabelle och sabina på oss bikinin och kastade oss i badet, visst var det roligt men jag hade förväntat mig mer, men den gula stora rutschkanan var ändå bäst när man åker i ringar (a)
Jag vågade inte riktigt prova på surfing-saken som var innomhus, det såg för läskigt ut, jag får prova nästa gång. 

Imorn är det skola och jag är så opepp som man bara kan vara... suck. Skönt att jag är klar med allt som ska vara inlämnta iaf.
Nu ska jag dricka upp mitt te sen sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback