DAB DAY

Min dag idag har verkligen varit helt... jobbbig. haha
1. var tvungen att  duscha imorse eftersom jag inte orkade igårkväll vilket betyder att jag var tvungen att gå upp tidigare.
2. Matteprov på onsdag och jag ängnade (haha stavning?) en hel halvtimme till att försöka förstå mig på procentskiten, men det går inte.
3. Maten var skit äcklig i skolan vilket betyder att jag har varit hungrig hela dagen.
4. Fick reda på att det var luciaträning efter skolan, vilket betydde att jag fick gå hungrig en timme extra än att åka hem och stilla min hunger.
5. När jag väl kommer hem & ska göra mvg-uppgiften på den bärbara datan så har mamma glömt den på fjället för att hon hade med den där idag, av nån jävla anledning just idag?

åhj... Polly hjälper alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback