DJUPFRYST

FY FAN vad kallt det är ute nu. Jag gick från bussen och hem som är cirka en km och jag höll på att förfrysa  lår och näsa. (allt annat hade jag ju väl skyddat bkom en dunjacka och mössa). trodde seriöst att jag skulle vara tvungen att amputera mina ben. hems tanke , haha.
och det värsta är att jag inte blivit varm än... mina fingarar är jättesega och kalla, och mina ben bara dunkar. ajaj
jag vet att jag gnällt som fan efter vinter man jag kan inte låta bli att vilja ha värme, det är väl så. När det är vinter vill man ha sommar och tvärtom, eller ja... när der är höst vill man iaf ha vinter (a)


Och vad jag gjorde i tandådalen förblir en hemlighet.




Ikväll blir det bio med Johanna. Vi ska se Avatar, jag tror att den är jättedålig. Men alla som sett den säger att den är jättebra. Får väl ge den en chans. Med tanke på att den kostade 3,5 miljaaarder att göra så måste den vara sevärd tycker man.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback