FREDAGSMYS

heeeeeeeeeeeeeeeej (det käns som om jag börjar samma inlägg likadant hela tiden?) Kom från skolan för ett tag sen och det var skönt kan jag lova. Var till malung med skolan idag och kollade på någon form av stråkkonsert, inte min smak av musik, eeuuuh. Efter det hade vi bara idrott och matte kvar och det var väl okey. Men det har varit en dag som har tagit mycket energi på mig, vet inte vad jag ska säga, tänka, eller tycka.

Menmen :) Klockan sex ska jag och mamma upp till Gustav med mammas kompis och hennes barn. Men jag hoppas att vi inte stannar för länge, för jag har sån lust att lägga mig i soffan och kolla på någon bra film och bara ha fredagsmys, för imorn åker mammsen till mora och filler & tilda är ju i skåne över helgen så jag har huset för mig själv, WoOhHooO !! Bara hundarna som jag måste ut och gå med miiiiinst två gånger, jobbigt. Men det skadar nog inte att jag får röra lite på mig ;) tss


Hahaha, Semlan är söt när hon för
första gången sätter  sina små tassar
i snön (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback