HEMMA

Nu har jag klivit innanför dörren. Jag var ju hos jennifer inatt och det var mys :)
Jag & sara åkte dit vid två och sen åkte sara hem igen vid sju... buhu. Men då gick jag, micha och jennifer & kollade på en hockeymatch. Grattis Malung ;)

Vi ägnade i stort sätt kvällen åt att spela in roliga filmer och "spelade ett spel".

När jag kom till sälen så gick jag till silverkatten och köpte julklappar till mina kära syskon. Och jag var inte den enda som var ute i sista sekunden med de kan jag säga. Shiiieeet med folk!

Just nu äre bara jag, mormor, morfar och Karin hemma för dom andra är ute i backen men dom kmr nog snart :)


hahaha dom hade sämsta låtarna på matchen. Men jennifer
gillade den här låten ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Godjul :D!

2009-12-24 | 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback