HJÄRNSTAM RYGGMÄRG STROKE AUTONOMA...

Det är de ja håller på med nu. min hjärna är typ spräng fylld massa information om just hjärnan... har prov på de imorn, men det ska nog gå bra :) Om inte så kan jag göra det efter lovet sa Håkan. Men jag vill helst göra det imorn så slipper jag tänka på det under lovet.
När jag gick hem från bussen hem idag höll jag faktiskt på att frysa ihjäl! Mina ben vek sig nästan under mig dom sista 10 meterna, så kalla var dom. Det blir nog ganska kallt i helgen som jag hörde... men det är bara bra. haha säger jag nu när jag sitter här inne, men inte när jag kommer ut. brrrrrr

aya, nu har Johanna och Tilda gjort mat, pasta och lax blev det. mummsss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback