JAG KOMMER ALDRIG KLARA AV DE

Haahahaha! Det är så jävla typiskt, klockan är 14.00 och jag har ätit två choklad rutor för att jag inte orkat göra fruksot. Sen kommer jag säkert ta en till till lunch för att jag inte kommer orka steka köttbullar eller vad nu kylskåpet har att bjuda på. Och ikväll tänkte jag att jag skulle köpa en pizza som jag kunde äta innan alla kommer. Men det kommer jag heller aldrig göra. Och nu till poängen, hur fan ska jag överleva nästa år när jag flytta hemmifrån till Falun? Jennifer & sara får helt enkelt ta hand om mig :D


men det brukar faktiskt vara JAG som får ta hand om DOM
när vi är ute, fast jag är yngre :D mohaha! eller iaf sisst,
kommer ni ihåg ;)? haha bra förebilder dom
är för mig(a)

Kommentarer
sara säger:

hahaha, vadå du som brukar få ta hand om oss? nu säger du ju lite för mycket linn (A)

åh nej, jag kommer inte ihåg ;)



gå och ät mer choklad nu så lovar jag att ta hand om dig nästa år :D

2009-12-05 | 14:29:43
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
jenniferer säger:

det är sara som städar och tar hand om mig så hon frå bubbelt arbet nästa år, jag saknar dig!

2009-12-12 | 19:09:43
Bloggadress: http://jenniferer.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback