JULLOV!

ääääntligen var det jullov då, guud så skönt. Och om några timmar kommer mormor & morfar, och smålands-kusinerna, så jag passar på att spela musik på högsta volym, och njuta av ensamheten. För den veckan jag har framför mig kommer inte bli så himmla lugn om jag känner min släkt rätt.. haha!

Sen har jag lite ångest över hur jag ska göra med pappsen också... eller ja, jag vet inte om jag ska åka till honom på juldagen eller inte. Det är ju egentligen mammas helg nu och pappas på nyår. Men jag kommer ju inte vara hemma under nyårshelgen, och mamma vill ju att jag ska vara hos henne nu när det är hennes helg och blablabla. Får se hur jag gör... ville bara skriva av mig lite av mina tankar just nu :P

Dansuppvisningen idag gick iaf jättebra! Och dom som sjöng innan oss var också duktiga :)
Johanna filmade in oss men tyvärr så fanns det inget ljud på den när jag skulle föra över den till datan. Ibland HATAR jag allt som har med datorer och andra apparater att göra... ska försöka få tag på nån anna som filmade. Tror att Jonas, karins bror filmade så får väl tatta den av karin om inte annat ;)


Nu blev det mycket text känner jag, haha. PUSS



Kommentarer
MATILDA, säger:

riktigt fin blogg :)!

2009-12-23 | 19:27:42
Bloggadress: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback