KLÄPPEN

Jag måste erkänna att jag verkligen inte var pepp på skidor när jag vaknade imorse och sängen var sådär härligt varm. Åkte iaf till kläppen med Sara vid halv 12 och kom hem nu vid halv 4 .  haha, shit vad galet allt blir när vi får en idé! Idag så tänkte vi vara lika coola som alla alpare och spelade in en skidfilm :D fast vi spelade in den som om några turister skulla ha gjort den. hahahaha, sara filmade och den kommer nog hamna på hennes blogg ;) så kolla där sen. http://sfbilare.blogg.se nu länkade jag dig också  sara, snäll jag är.

choklad med grädde   cocacao me flöö 



Ikväll blir det nog att vara med guuurlsen, men vet inte vart vi ska vara... här är det fullt hus och lillbompa är upptagen :( buhuuuuuu,  alla har verkligen fullt hos sig över jul. Kanske blir att stanna hemma ikväll ändå. ehh vi får se.
Kan ju vara mysigt att umgås med släkten också innan dom åker hem på tisdag, eller imorn. Kommer inte ihåg när dom åker hem. Menmen...

Ska hoppa in i duschen som varje inlägg slutar med nu för tiden! haha, puss på rumpan


Kommentarer
sara säger:

hahaha cocacao med flöööööö!



ska snart lägga upp filmen ;)



<33333333

2009-12-27 | 16:56:43
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback