KYLA

Jag måste säga att det känns som att bo innuti en frys just nu, haha det är svinkallt ute! Men det är nog bara för att det blev kallt så snabbt, man har inte liksom vant sig än. Men det ska tydligen bli plus grader nästa vecka igen hörde jag i bussen imorse. I och för sig halv-sov jag ju men jag tyckte att jag hörde något i den stilen (a)



Hade luciaträning med skolan idag och Kerstin ville att jag och en till skulle sjunga ett solo tillsammans. Jag hade nog aldrig gjort det ensam men Johanna ville också sjunga de så vi sa att vi sjunger de tillsammans. Kommer nog bli bra :) får vi hoppas, brukar ju gå åt pipsvängen när jag är nervös :(

Aya, nu vill mammsen att vi ska ut & gå, jag ställer upp på en promenad ! Puss



Kommentarer
bina säger:

när är luciauppvisningen? :D

2009-12-05 | 10:28:15
Linn säger:

Svar bina: PÅ fredagen, tror det är den 10:de :)

sen den uppvisningen i transtrands kyrka är den 13, på söndagen :)

2009-12-05 | 10:36:43
bina säger:

okeeeeej :)

2009-12-05 | 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback