NEW MOON

Klockan sju drar jag & Karin och kollar på new moon. Som jag har längtat! Jag älskar twilight och har ganska höga förhoppningar om denna. Men vissa säger att den är jättedålig och tråkig... jag vill inte tro de, den är säkert jättebra :D

Skoldagen gick förövrigt ganska snabbt, hade ställt in mig på att jag aldrig skulle ta mig genom dagen men det gjorde jag. Det var nog bullarna på hemkunskapen som gjorde att jag klarade av dom tre sista timmarna, jag måste säga att jag och Carl är kungar på att baka bullar ;)

Snart kommer Johanna hem och jag måste ställa mig vid dörren coh börja fråga ut henne om vad som hände igår. Hon var nämligen på högis eller HC kommer inte ihåg vilket...  puss!

Kommentarer
Anonym säger:

Filmen, bullar och HC äger

resten kan du skippa ;)



Pusspådighjärtat, jag älskar dig <3

2009-12-14 | 18:32:09
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback