SNART KLAR!

Såå, nu har jag gjort klart VG -uppgiften i SO och jag är jätte glad :D! Men nu har jag MVG saken kvar, gjorde klar halva första uppgiften, en och en halv kvar nu. Det ska in på onsdag och imorn på So-lektionen imorn så har vi luciaträning så den går bort... får helt enkelt jobba hemma imorn igen.

För övrigt så tog min Polly-påse slut så jag fick hugga in på turkisk peber-påsen (lovar det stavas så!) men att ha fyra såna i munnen är väldigt strakt och det ser nog ganska dumt i också, ser förmodligen ut som en hamster som hamstrar! tsss fan vilken syn. Tur att jag är själv (a)



just nu håller jag på att leta efter ett nytt objektiv till min kära lilla vän, kameran. Pappa bad mig leta efter ett som jag ska få i julklapp. Men han vet ju inte vilket jag vill ha eller vad dom en miljon olika sorterna heter så jag fick leta upp ett själv, men det gör jag med nöje!
Är ganska säker på att jag vill ha ett med BRA zoom, men vi får se!

Aya, ha de bra! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback