VAKEN

Godmorgon. Sista dagen på året 2009, och vad ska man göra av den? Det vet jag inte riktigt, antingen tar jag en tidig buss till Malung till Jennifer och Sara. Eller så softar jag bara hela dagen och åker sedan till Elsa & Isabelle, SEN till Malung. aya, i får se :)



Min, Fille & Tilda's julklapp till Mamma & Pappa var ett fotografi på oss barn som vi tog hos Ahlbin's foto. Själv tycker jag att det blev jättebra! Men nu har jag ju tagit den här bilden med en vanlig mobilkamera eftersom jag är så lat... men man ser iaf vad det är ;)

Fast det här var ju innan jag hade klippt & slingat mig dock... Den här bilden fick mammsen, och pappa fick en annan. Kan visa upp den också nån gång :)

Nu ska jag göra mig lite frukost och sen börja fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. haha jag vet, jag är sent ute. Men så får det vara nu, hittar säkert nått bra!

Puss på rumpaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback