VINTERLAND

HEJ jag sitter här & fryser, fan... jag hatar att gå ur duschen och släppa taget om den varma handduken och ta på sig. Man blir så jävla kall! brrrrrr
Mamma ska på bio idag och hon undrade om jag inte kunde vara lite snäll och titta på film med Tilda, visst sa jag. Om du köper lite choklad åt mig så jag står ut. Sagt och gjort, det ligger nu några chokladbitar och bara väntar på att få ätas upp, mohaha!

Det verkar iaf som om det har snöat mer under natten som var och det är bra. -11 grader var det idag när jag vaknade, skönt att vintern äntligen är här. Men jag kunde inte låta bli att svära lite åt att det var så jävla kallt när jag stod och väntade på bussen imorse. Kanske ska sattsa på att byta ut conversen nu? iaf när jag är ute (a)

Sälen ser ut som ett riktigt vinterland just nu, kanske skulle fråga om dom inte kunde filma in nästa års julkalender här? hihi


såhär såg det ut i tandådalen när jag praktiserade där i helgen
som var, kan tänka mig att det är mycket mer snö nu. Då var dom
tvungna att skotta och köra snö till backen och liftspåret! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback