15.31

Då var det över, Malin blev lucia och jag är glad för hennes skull!
Måste säga att det var lite pinsamt att stå där och säga vad lucia var för mig,  jag svarade "Luciatåg i kyrkan... och sånt" haha. 

Jag har nog aldrig sett så lite folk på julmarknaden här, det måste vara för att det inte ligger nån snö på backen. De kan få vem som helst att vilja låsa in sig hemma vid den här årstiden om man bor här uppe. 
 
Kollade förresten på Globen HorseShow på tv imorse, och guuuud vad jag längtar tillbaks till den tiden då jag & isabelle var där med våra mammor varje år. Vi hade så jävla mysigt och roligt! Kom och tänka på det igen när isabelle skickade den här bilden:

haha! Vi köpte dom i Stockholm när vi var
där för några år sedan. Fast jag vet tyvärr
inte vart min är "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback