Att steka sönder

kan ju betyda två saker, men jag syftar på att man tycker något är otrooooligt pinsamt. Kom nyss hem från ett sådant tillfälle.

I allafall, ikväll har vi uppvisning igen och jag ska INTE förbereda mig mentalt den här gången, gick åt pipan när ja gjorde de sist. Så nu ska jag sjunga & äta lite sen dra till Gustav tror jag och äta med dom andra.

Tittar just nu på MTV och kom på en sak. MTV har sjuuuukt dålig reklam! hahahaha såg nyss en som var reklam för unga mammor, dom hade tydligen uppfunnit en bebissäng med ett skrivbord på som var otrooligt ful. Sedan kom en reklam för nå kasst spel om mode, sedan en till reklam om unga mammor som kunde ta på sig en Kangaroo-tröja om dom inte orkade bära på barnet. jag menar vafan? haha!

Så... tre olika samtalsämnen bara sådär. Men det var lite av min dag än så länge.

Puss så länge




Kommentarer
Anonym säger:

Cutiepie :D

2009-11-07 | 13:39:15
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback