BarbieKvastar och träning

Som vanligt  varje måndag har vi 3 pass med syslöjd, i slutet är det jämt så jävla segt så då klarar jag inte längre. Då brister man ut i skratt! Då äre ju tur att Elsa också är där som man kan skratta med ;)
Idag hade jag utvecklingssamtal direkt efter skolan, det gick väl bra... som vanligt, alla nöjda.

Snart bär det av till Sälenhallen för liiite träning. Har egentligen ingen lust alls att träna. Så jäkla seg är jag!
Men så kom jag på att jag läset Blondinbellas blogg för några dagar sedan och då skrev hon att man inte ska träna om man inte vill. Det blir liksom som ett plågotillfälle då. När jag kom på det gick jag och satte mig här. Men precis då skrek mamma att jag MÅSTE följa med på träningen, jag kan inte bara sitta här och kolla på Playa Del Sol. hehe... okey, jag följer med. Så nu ska jag tillbringa 1 timme där, SEN får jag sätta mig här igen. (låter som värsta it-nörden)

Puss så länge!


Kommentarer
sara säger:

du är en datanörd :d



dagens sms "åh jag vill hem till datorn!"

2009-11-02 | 18:38:32
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Anonym säger:

Barbiekvast, dagens ungdom ;)

2009-11-03 | 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback