Big Dadie´s houes

hejhejhej kom nyss hem från skolan, varit en seg dag vill ja lova. Menmen, sitter hemma hos pappa och det är redan kolsvart ute, och massa med snö, så det är gött :D

Igår var jag & Mille i Falun och kollade på skola. Lugnet Mediepogrammet. Var ganska säker redan innan jag åkte dit att jag ville gå där. Och när vi åkte därfrån var jag ännu mer säker. Skolan kändes jätte mysig, och bara tanken av att få gå foto,rörlig bild, eller text käns sjukt lockande ;)
På hemvägen stannade vi i Rättvik och åt lite, hahaha fan vilken humor man har på kvällen närman e trött. det är nästan så att folk tror att man är påverkad!





Owl City kärlek


Kommentarer
sara säger:

glad att du kommer till falun nästa år snygging! :D

2009-11-05 | 21:36:58
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback