BREAK YOUR LOVE

Kom nyss hem från lucian och det var väl inte det roligaste. haha, men ja... jag tycker om att sjunga så det gick, bara det att jag är så trött på luciasånger ;) redan
Annars så har det kommit MASSVIIIIIIIIS med snö :D och jag är superduper-glad! Det ser redan mycket mysigare ut i denna lilla by, och man blir på bättre humör. Det är nästan så att jag vill ta på mig massa kläder och gå ut och göra en snögubbe. Men det är inte kul att göra en själv. Så jag stannar nog här, tss (a)


utanför mitt hus just nu... häääärligt



Kommentarer
sara säger:

SKOJAR DU!?!?!??!?!

är det så mycket snö?

i falun har det regnat hela dan.

:'(

2009-11-30 | 20:30:56
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Anonym säger:

We love snow! :D

Måste göra snögubbe nån dag (a'?

<3

2009-11-30 | 23:05:31
Linn säger:

Svar anonym: haha (a) jaa de tycker jag :D<3

2009-12-01 | 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback