En vanlig söndag helt enkelt

Gud, mitt andra inlägg och klockan är bara halv två. Lär bli fler ... hehe. Men det är väl så en helt vanlig söndag är. Bara sitta i soffan och kolla på repris av alla pogram man missat i fredags/lördags. Nyss var det Idolrepris och nu är körslagetrepris.
Skulle ju vara med Elsa och Isabelle idag, men vi får inte tag på elsa för hon sover, hur man nu kan sova tills halv två en söndag när hon somnade tio igårkväll. Hon är fan otrolig!
Så elsa om du vaknat och läser det här... RING MIG FÖR FAN SKITUNGE

Förresten å börjar jag och Semlan bli mer och mer vänner. Inatt sov hon till och med i min säng och nu ligger hon och spinner i mitt knä. Hon börjar faktskt bi stor :( önskar jag kunde ge henne nått krummelur-piller så att hon stannar i växten. Katter är läskiga när dom är stora...

nej... ska fortsätta smaska på min plopp och vänta på att elsa ska vakna.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback