Harry Potter

Tjenaaaaaaaaa. kom nyss ur duschen och det var skönt kan  jag lova!
Följde med Karin hem idag och provade sån där folkdräkt som vi ska ha på oss när dom utser lucian nästa söndag. Kollade även på Harry Potter och halvbrodsprinsen, enligt min åskigt tycker jag att Harry Potter blir sämre och sämre... ingen av dom filmerna är dåliga, men ni fattar vad jag menar. loooove him ;)
Åt även chips och en Ben & Jerry, haha gud vad feta vi varit idag, men vi bestämde även att vi ska börja med våra springturer igen, varje onsdag. höhö
Måste bara påpeka att jag klarade NOprovet som det känns och att jag GICK hem från bussen från karin idag :D framsteg!

Puss så länge!


Kommentarer
karin säger:

HAhaa, duktig flicka! vi (springer) på onsdag(;

2009-11-18 | 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback