Kom precis hem...

från balen. Visst var det tevligt och kul, men i slutet så hade man jäääkligt ont i fötterna och man kände hur Jan Blund kom på besök.
När vi kom innanför dörrarna till wärdshuset så var det typ 20 kamerablixtar mot oss. Man kände sig näääästan som en kändis (a)

Just nu sitter Jenniferer och trixar med mitt hår,  hon måste gilla mitt hår ;) grrr
Imorgon ska vi städa efter oss... längtar inte. Men tror nog att det går snabbt, eller hopaps iaf!  För efter de drar jag, fille, tilda  & pappa till skåne. Men blir bara där över helgen. 50-års kalas och träffa farmor... det sista ser ajg mindre fram imot.


bjuder på bilden ;) mohaha
typ första gången jenniferer va hos mig <3

Kommentarer
Anonym säger:

Han heter John Blund, inte Jan ;)

Linnsan då, du är väl för söt!

Hälsa Jennifer att hon gjorde ett bra jobb, du va superfin i håret :D<3

2009-11-13 | 10:05:40
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/
Kamilla säger:

sv: Tack så jättemycket! det värmer.

Vilken fin blogg du har! Vad var det för bal du var på? :)

2009-11-13 | 10:07:09
Bloggadress: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback