Lång dag...

men dagen imorgon kommer bli ännu längre :O Ska upp till Tandådalen vid 9, sen hem vid typ 8 på kvällen. Ute och åka skidor, fotografera, sortera bilder, och intervjua  i 11 timmar, ojojoj! Inte van att "jobba/praoa" i 11 timmar. Men å andra sidan så praoade jag ju inte måndag-onsdag, kanske måste ta igen lite (a)? Och jag har ju faktiskt inte den tråkigaste prao-platsen :)
Idag har jag iaf fotograferat massor! Först på alla "skidtälten" och lite spontant på åkare. Senare vid 16.00 så var det en rail-tävling eller vad det heter, den var cirka en timme men det kändes som det gick på 10 minuter! Jag älskar att fotografera, my damn pasion ;) haha nej men det är grymt kul :D
Träffade och hej-ade på många kända ansikten, även på såna som jag egentligen hade velat slippa att träffa...

Menmen jag snart hoppa upp i soffan och vänta på att bli serverad lite mat, och sedan såklart godis (a) får bli en lugn kväll med tanke på morgondagen... Puss!

är på mammsens data så blir tyvärr ingen bild, tråkigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback