LEDIG

Guuuud så skönt der var att få sova hur länge man ville idag. Eller ja... nu blev det ju inte så länge, 09.00 vaknade jag och kunde INTE somna om. Så nu sitter jag i soffan och kollar på Nyhetsmorgon som handlar om stökiga elever, och lärare som lägger sig i för mycket. hehe,  dom berättade om en lärare som fick en käftsmäll av en elev så att en tand  lossnade. Då skrek läraren "Rör du mig en gång till så dör du!" Och läraren fick sparken och vill idag INTE jobba som lärare. hahah shit varför skriver jag det här? Aja, nu när jag skrivit allt verkar det ju synd att radera de ;)

Klockan 11 ska jag vara hos frissan så nu är det bara att färdriva tiden lite (hur jag nu ska gör de)

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback