LUCIA

hejhejhej, kom nyss ur duschen och jag måste erkänna att jag är lite nervös för vad som kommer hände om några timmar. Det är då dom har räknat rösterna och ska säga vem som blir lucia. jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt VILL bli. Men jag vet att det inte kommer hände. Dom flesta som är med har hela sin släkt här uppe i Sälen/Lima och min bor nere i Skåne/Småland, så det blir lite knepigt. Men man kan ju alltid hoppas!

Igår hade jag sista dagen på min prao och det gick bra fast det var en 11 timmars lång prao. Det snöade faktiskt till och med en liten stund! Härligt
Tog massa bilder på kvalet vid 14.00 och intervjuade jocke och jeppe. Blev nog inte världens bästa men den fick duga :)
Jag måste erkänna att jag var inte lite sugen på att stanna kvar över natten, och jag blev inte mer sugen heller när jon och per ringde mig vid 23.00 och sa att jag skulle komma. Fan att man ska på i en sånhär håla ibland när det aldrig går nattbussar eller nått liknande :P

Aja, måste börja göra mig iordning :D Puss (säkert massa stavfel men jag har skit brottom! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback