Mora

Jag följde med mammsen till Mora idag, hon ville ha lite sällskap när hon skulle handla julklappar (ute tidigt iår, haha!) eftersom jag inte hade någon prao idag så följde jag med. Köpte en julklapp till isabelle när jag ändå var i farten och till mamma, jag känner mig snäll iår. Blev en dyr julklapp till henne så jag ska fråga om inte Tilda & Fille vill vara med på den (a)

Just nu vill jag verkligen att det ska bli minusgrader nu och att regnat kan förvandlas till snö ist! ska bli det imorgon sa dom men sen på torsdag ska de bli varmt igen, buhu... Man blir så depprimerad av det här vädret :(

Imorgon börjar min prao klockan ett så det blir sovmorgon imorn med, happyface ;) puss


jennifersara&linn
   evighet sen känns de som "/ <3

Kommentarer
sara säger:

saknar dig linn!

det suger att nästan aldrig få träffa dig :(<3

2009-11-24 | 18:24:17
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Jennifer säger:

jag saknar dig! men snart kommer sommaren och sen i höst bor du med oss!

2009-11-25 | 21:47:45
Bloggadress: http://jenniferer.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback