MYSIGT.

Igårkväll komma guuurlsen till mig & så hade vi lite mysigt med mycket goodis och skratt! haha ni får mig alltid på bättre humör :)
Har varit så duktig att jag tagit en promenad med mammsen nu också, fast det spöregnade så pallade vi oss ut, det var rätt skönt ändå.  Imorgon får jag sovmorgon vilket är kommer bli skönt, har ju prao i veckan som kommer och då ska jag vara på SkiStar hos Niklas som har hand om "media" på fjället, ska egentligen bara praoa torsdag-lördag eftersom det är skidtestarhelgen i Tandådalen så ska jag vara med dom och filma, fota, och sånna saker ist för att praoa i veckan :) Kommr bli kul, bara det kan sluta regna och komma lite snö. För annars blir det nog inte nån skidtestar helg "/

Aja... nu ska jag kolla på Johan Falk med mammsen. Puss!


karin elsa & isabelle förra sommaren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback