Nattuggla

hejhejhej än en gång... sitter just nu hemma hos Isabelle och det är bara jag som är vaken. Isabelle elsa och karin ligger i sängen kors och tvärs och sover... funderar på att lägga mig någonstans imellan dom, men ångrar mig genast för jag vet att jag inte kommer somna, så det får bli ett lite inlägg om allt jag har på hjärta just nu.

Sitter vid Isabelles bärbara dator i min enoooormt stora blå/grön t-shirt och randiga pyjamsbyxor, och tänker. Den här kvällen har det hänt mycket. Både från min och andras sidor.  Och jag kan erkänna att jag fortfarande är lite yr över allt... låten How to save a life går  just nu genom högtalarna och snart kommer väl någon poppig disco låt som spränger sönder dom små högtalarna, but i dont really care. (eller jo, om högtalarna skulle gå sönder så...).

Ute regnar det och önskar verkligen att det kunde snöa istället. åhj, jefffllla plus-grader. OJ nu började Name med Goo Goo Dolls spelas, då börjar jag tänka på när jag är ute och går en kall vinterdag, och himmlen är helt blå. eller att jag är i kläppen med dom bästa och åker upp och ner i sittliften bara för at kolla på killarna i parken. åååh jag vill verkligen ha vinter!
om inte jag går och lägger mig snart kommer jag väända på dygnet helt och det vill jag inte... men jag är verkligen inte trött. Och om jag ska gå och lägga mig måste jag gå och borsta tänderna och det är typ över 1 mil till toan här hemma hos isabelle. fan.

Ja.. när jag ändå inte har något annat att tänka på kan jag lika gärna fundera ut vilken låt jag ska ha hos viktor när vi börjar sjunga igen. Jag har verkligen ingen aning, hjälp mig? det ska vara en svår låt, och lite ballad-aktig, då är jag nöjd.
Önska jag kunde skriva "Nattchatt" som dom stora bloggerskorna gör, men nu är det så att det är bara mina närmaste vänner som läser min blogg tror jag, och ingen av dom är vakna, tror jag. Så det blir förmodligen ingen nattchatt. haha!

Dessutom skulle jag vilja att Per Nyman har en fest i horrmund igen nu när han fyller år som förra året! haha de va sjuuuuukt. Det var där ja träffade och festade med sara och jennifer första gången. Och dom är nu några av dom som står mig närmast <3

ja.. nu hade jag inget mer på hjärtat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback