Ny Frisyr va ?

Nu är mitt äventyr slut för dagen. Min nya frisör behöver bara nu växa lite och en skvätt silverschampoo sen är den prima!
Både mamma & jag satte oss i frisötstolarna och fick håret klippt och slingat. Blondare. Det är typ Jag, Mamma, Elsa... och Kissie som bryter mönster "Blond på sommaren, Brunett på vintern"  här går vi och gör oss blondare till vintern (y)
Efter frisörbesöket åkte vi och käka på Gustav, jag tog en lasagne. mummmmssss
Sen åkte vi och hälsade på Niklas på Sälen 3600 som jag ska praoa hos vecka 48. Kommer bli sjukt kul :)


ni ser inte riktigt hur de ser ut eftersom jag tagit håret för den
för korta "sneluggen" & så ska det i lite silverschampoo som sagt...

Kommentarer
sara säger:

det ser ju ut att ha blivit prima :D

2009-11-03 | 16:32:21
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Elsa säger:

We love silvershampoooo!

Jag ska ägna den uppiningen en extra tanke och ett blogginlägg imorn :)

2009-11-03 | 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback