Oh la la Jag vill ha dej

Tro det eller ej men jag lyssnar på Ulf Lundell - Jag vill ha dej på högsta volym här hemma. Eller det kanske inte är så konstigt, Isabelle brukar klaga över min kärlek till svenska låtar som t.ex  Per gessle, Magnus Uggla och så vidare... :D Men det kan inte hjälpas när man har växt upp med den sortens musik.

Imorgon får jag sovmorgon, för jag ska till frisören och klippa & slinga håret vid 11.  Och jag orkar verkligen inte åka till Lima sen hem igen vid 11, och så blir jag klar ett, då orkar jag inte åka till skolan igen så jag tog ledigt hela dagen (a) 
Sen på onsdag ska jag och Mille åka till Falun och kolla på en skola där, eftersom vi båda tänkte gå media där så verkade de bra att åka tsm!
Och i helgen tror jag det blir något roligt hemma hos Louise och jag inte tog fel, efter uppvisningen ;) grrr


kan inte få nog av skåne-sommar-bilder ! gaaaaaah
fast jag längtar som tusan till snön lägger sig också... !


hahaha! i vintras,  jag vet inte hur mycket jag skrattade
åt dom när dom stod där i den isiga backen och tvekade
om dom skulle åka ner eller inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback