One Tree Hill

Vaknade tidigt, fast jag är sjuk och får sova hur länge jag vill... igårnatt var hemsk, kunde inte sova, hade ont i hela kroppen, huvudet bara dunkade och jag kunde inte ens resa mig upp. Men till slut kom mamma hem nån gång inatt så hon fick hämta alvedon och vatten. räddare i nöden.
När jag är sjuk brukar jag drömma konstiga drömmar och när jag vaknar tror jag alltid att dom är sanna. Jag liksom "ser" drömmen fast jag är vaken. Inatt drömde jag att Blondinbella låg breve mig i sängen och stirrade på mig, och jag bara stirrade tillbaka. Sen när jag vaknade så ser det fortfarande ut som om hon ligger där, jag blev livrädd och kastade mig upp ur sängen samtidigt som jag välte omkull mitt vattenglas. GREAT!

Just nu ligger jag i soffan och kolla på One tree hill, tänkte kolla igenom hela säsong två, fast det lär jag inte hinna. Ska till pappa i eftermiddag, och vara där i helgen. Om jag inte blir frisk blir det väl att ligga där & dega heeeela helgen...

Nej, nu ska jag konsentrera mig på filmen. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback