Prao

Kom nyss hem från praon och det var en intressant dag. har fått prova på deras (läs komplicerade) kamera, men visst är den bra, de ska jag inte sticka under stolen med ;) jag skulle också vilja ha en liknande och byta upp mig...  Skulle föresten ha lyssnat på mammsen imorse om att ta ett par tjockare skor, haha men envis som jag är drog jag på mig mina extremt tunna converse. Blev GENOMBLÖT där jag gick runt i spöregnet och slasket för att ta lite provbiler. Så imorn ska vi till Tandådalen och då blir det torra och varma skor, han sa även nått om att jag kanske skulle upp i backen och fota också, vilket betyder att jag måste ha med mig skidor och sånt och bege mig i skidbacken med en kamera. Klumpig som jag är kommer jag säkert tappa den i backen eller nått, haha!

När mamma hämtade mig körde vi förbi statoil och köpte choklad, mamma sa att vi förtjänar de, fast jag tror mest att de var för att jag kom på mamma med att bråka med pappa igår och idag när jag såg henne med dom där skilja-sig-gubbarna-som-hjälper-till... men jag säger inget, tackar inte nej till lite choklad direkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback