Prao

Åkte upp till Niklas vid 3 som sagt och pratade lite om hur vi ska lägga upp dom kommande dagarna. Vi kom fram till att jag är ledig imorn också, sen halva onsdagen, vid ett börjar jag då. Och då ska vi kolla lite på kameran och lite sånt, testa ta lite bilder så att jag lyckas knäppa någon snygg bild i helgen ;)
Vi sa också att jag ska fråga några av dom som tävlar på lördag om jag skulle kunna få göra en "5-snabba-frågor" eller något liknande. Ska göra en med Jon iaf, får väl haffa någon mer som måste ställa upp ;) haha

Har förövrigt kom jag nyss hem, var ute och gick med mammsen och jag fick jätte ont i knävecket :( vet inte vad jag gjorde... wierdooo.



bilden är tagen (och oredigerad) sen förra gången jag praoade med Ahlbin´s foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback