Sång

hejdär. Kom nyss hem från min första sånglektion, och jag tyckte de va jätte kul! Vi har ju haft "lektioner" förut, men då har det varit i grupp. Ganska skönt att ha privat nu istället. Kändes som han kunde konsentrera sig på vad jag behövde hjälp med nu. Sjöng inte så mycket idag, tränade mest på "stödet" i magen och hela fadderullan. 
Längtar redan till nästa lektion! Fast Viktor ska till småland nu typ 2-3 veckor så det är långt kvar till nästa lektion :( buhu.

Hade lucia"träff" idag också, kan inte säga träning för vi sjöng inte eller nånting. Tycker det är liiite mycket snack och lite verkstad ;) haha jag menar jag tror inte vi brydde oss särskilt mycket om varför "staffan var en stalledräng" är med i ett luciatåg, och hela historien bakom ALLT. haha
Ska iaf bli spännande att få veta vem som blir lucia iår. Jag kan ju alltid hoppas att det blir jag (vilket jag inte tror). Men vore kul om nån av dom som är med (som jag GILLAR) blir :D

Sket förresten i Michael Jackson passet idag klockan sju, orkade verkligen inte (a) att sjunga tar på krafterna, jag lovar... kanske... inte... menvafan :D shit the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback