Trött som bara den

heeeeeeeeeeeej, för ungefär en timme sedan steg jag innanför dörren. skönt faktiskt :)
Hade en trevlig helg i skåne, i lördags hälsade vi på farmor och farfar. åt lite lunch och så med dom. Senare på kvällen åkte vi till Lars-Göran för att kolla på hockey och sen vidare till "kusinerna" för Agneta fyllde 51.
Spelade Öl-spelet och annat kul, men vi åkte hem redan vid halv tolv eftersom pappa och fille skulle jaga på morgonen.

Jag kan säga att historien  på Sälen fjällens Mcdonalds i vintras har upprepat sig. Fyyyfan säger jag bara, trodde jag skulle spy, så jag tror nog att min magsäck har blivit mindre sen dess (a) Tror nog dom flesta vet vad jag menar eftersom ryktet säkert har spridits sig ;)

Nej nu ska ajg sova och plugga NO, usch. Men måste göras. Puss så länge!

Kommentarer
karin säger:

hahaa, sköning;)

2009-11-15 | 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback