Vinterland

Det är typ så det ser ut utanför mitt fönster hos pappa. Som värsta vinterlandet. Sjukt härligt!
Uppvisningen igår gick bra. Eller mitt solo gick iaf bättre. Men det var inte lika mycket energi som förra gången kändes det som... hm, kanske dax att byta sång & dans :D?

Kollade nyss klart på Johan Falk Leo Gaut, som alla andra Johan Falk filmer tyckte jag en var bra, men jag gillar inte när det är barn inblandade i alla brott och när barn blir misshandlad, blir typ gråtfärdig ju!  vilken tötn jag är...
Just nu väntar jag på att Isabelle ska ringa mig så vi kan åka och öva på dansen till skolans julavslutning. Sen ikväll blir det nog myskväll hemma hos henne med några tjejer.


kom på igår att diggestive-kex oh nutella är sjuuuukt gott tillsammans!

Kommentarer
Anonym säger:

Ikväll ska vi fan ha kul :D

Jag ska skynda mig att göra mig iordning så åker vi till Sälen sen :D<3

2009-11-07 | 13:37:56
Bloggadress: http://elsavavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback