18.47

fick sådan lust att skriva...  jag tycker inte om att mamma & pappa har "gått isär"  fan allt blir så mycket jobbigare. Har inte träffat pappa på jätte länge, sticker till öland/småland på torsdag, mamma är på dåligt humör och klagar över pappa, vrf ska hon göra de? Dom bor inte tsm längre. åååhhj så nedrans jobbigt att höra på. Medan pappa ringa och frågar om allt går bra, jag menar ... vad tror han? Bra gåre väl, men det är inte "lycklig" stämmning precis. Och nu t.ex sså krånglade tv och mamma fick inte igång den & den kmr säkert inte gå igång på hela kvällen, så föreslog jag "men vi ringer pappa.. han vet ju hur man gör" .  Det vill mamma VERKLIGEN INTE. Och hon blir småsur.  Medan pappa ringer och frågar hur allt går.  Vad ska jag göra? Inget går ju BRA.

Kommentarer
isabelle säger:

det än är så tycker jag du är jätteduktig som alltid är så glad o underbar, allt kommer lösa sig! det gör det alltid :D<3 love you babe!

2009-10-06 | 19:43:57
Bloggadress: http://isabellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback