EngelskaUppsaaaaaats...

Imorgon har vi sissta delen på engelskaprovet klart. En uppsats på engelska om Greenpeace. Ni vet den där hjälporgenisationen som gör allt för att rädda jorden... Man får högre betyg om man skriver vad man tycker och reflektioner, då behöver man ju inte plugga på något om GP,  bara skriva vad man tycker i massa olika former & meningar :D!  (nej jag måste plugga som fan för att kunna "reflektera" men det behöver jag inte säga) 

Min lillebror och hans kompis stod för maten nyss... korv och mackaroner med nån skum sås :S dom kokade mackaroner för 20 personer, vi var 6 som åt. Världens största korvbitar, inte för att jag åt dom. tycker ju inte om korv... och såsen brann i minnen. suuuuuuperstark.  aja... det gick att ätt (fick göra mig mätt på vatten, ville inte säga att det var sådär)

På fredag åker iaf jag, isabelle och jennifer till Rättvik, sover hos patrik, tror jennifer ska sova hos philip. Blir sedan club W på kvällen, tror inte det kommer bli SUPER. Men det blir vad man gör det till ;) ?

Puss så länge!


Kommentarer
Elsa säger:

Puss på dig :)

2009-10-21 | 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback