Godmorgon ,

Kan man säga så 14.10 på dagen? Egentligen inte, för det är tekniskt sett inte morgon utan för/eftermiddag. I alla fall, idag har jag inte gjort många knop. Eller ja, en så länge. Jag har bara varit ute och gått med Tarzan eftersom mamma inte var hemma. Men den promenaden skadade inte... höhö. Träffade även på Jocke som nyss kommit hem från utlandet. lite avis. 
Ikväll kommer också Isabelle hem från Uppsala och äntligen ska jag få träffa henne! Inte sett henne på en vecka nu. Jag ska nog tvinga henne att köpa en B&J´s med mig (a) om jag orkar ta mig till affären vill säga.

Och imorgon kommer jennifer till mig! Hon stannar nog till måndag, & på lördag ska vi träffa lite annat folk också, en fågel viskade i mitt öra (jag viskade själv i mitt öra) att sara också SKA komma :D Fast jag tror vi skippar nattpromenaden, du vet vilket liv det blir då här  huset. hoho

Puss så länge!


jennifersara&linn

Kommentarer
sara säger:

åh mina favoriter :D

klar jag SKA komma ;)



men vilket folk ska vi träffa på lördag? haha

2009-10-15 | 17:38:35
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
linptrsn säger:

svar till sara:

isabelle bland annat :D ;)...

2009-10-15 | 18:45:48
Bloggadress: http://linnpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback