Halloween

Läskigaste helgen på året? Skulle inte tro att min helg blir särskilt läskig, hehe. Det skulle ju vara om den där tjejen som kedjesmset  handlade om i morse kommer och dödar mig när jag sover, fast de skulle ju inte vara så läskigt, jag sover ju då...
I alla fall ikväll ska jag nog hem till Isabelle, vet inte riktigt vilka som kommer dit men. Patrik är tydligen på besök :)

Igårkväll var det gymnasiegrejs i malung och jag elsa & isabelle åkte dit och kollade. Fans inte det pogrammet jag ska gå och kolla på men jag hänge med dom andra. isabelle ville kolla på estetiska dans så dit gick vi först, sedan fick vi för oss att vi skulle gå och kolla på freeride. HAHA! tror att lärarna blev lite chockade när det kom in 3 så "icke - alpare" som man kan bli och sätter sig.
Lärare: aha... hur mycket skidor åker nidå ? eller inte har väl inte stått på skidor ens?
vi: ööhh, ja? vi BOR i sälen
Lärare: ja men jag ni  hänger nog bara på HC

Okej, vi kanske inte ser ut som värsta skidåkarna, men hallå? :S haha
Sen kollade jag & isabelle på ridprogrammet eller vad det hette också. bara för att friska upp minnet lite. tror inte jag vill börja igen (a) 

Nej, nu ska jag göra en CD-skiva med sommarbilde till mormor. Puss så länge!

Kommentarer
sara säger:

hahaha!

är inte freeride något för dig då linn? ;)

2009-10-30 | 15:06:17
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
linptrsn säger:

svar sara: jag tror inte de, de skulle vara av EN orsak isf;)

2009-10-30 | 15:40:01
sara säger:

En orsak? som vad? mohahah ;)

2009-10-30 | 16:22:53
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/
Anonym säger:

svar sara: jadu... jag tror du vet :D

2009-10-30 | 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback