Helt enkelt född till modell ;)

H-E-J kom nyss hem från en timmes syskonfotografering, mamma fick för sig att byta ut dom gammla bilderna i vardagsrummet på oss syskon till ett par nyare. Så vi åket till Ahlbin´s foto. Där fick vi stå och posera i en timme. Peter "klagade" bara på fille och tilda, inte en enda gång på mig. eller jo, att jag skulle ta av mig toffsen jag hade på armen.. snyft. helt enkelt född till modell ;) haha eller inte. Trivdes inte så jätte bra där med alla lampor & skit. Vill hellre så BAKOM kameran :D

Imorgon kommer förresten Sara till skolan och hälsar på! fast jag lovar hon skiter i de iaf, så jeffla lat ;)




en vanlig syn i skidbacken om man stöter på oss.  haha isabelle ;)
andra vinterbilden nu :O i want it !

Kommentarer
sara säger:

haha, lat?

nej vafan, nu måste jag dra mig till skolan imorgon för att bevisa att jag inte är lat :D

2009-10-27 | 20:51:43
Bloggadress: http://sfbilare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback