Hemma

Hej där! Kom nyss hem efter en jätte mysig helg hos Jennifer i falun. Vi har gjort allt från att tvätta i hennes läskiga tvättstuga till att springa runt på stan, hyra film, käka pizza... & så har ju jennifer tränat på gymmet också medan jag satt breve och snackade på. Folk tittade lite konstigt på mig, kanske inte varje dag dom ser en sån som mig där på gymmet, jag menar... jag satt där i helt vanliga kläder, mössa, väska, och nääästan en godispåse som jag smaskade på. Inte så "gymm-aktigt".
Bussresan hem kändes som en eeeviget. Och när vi väl var någolunda nära hemma (risberg) så smällde till om bussen. Då va busschauffören tvungen att gå ut och titta va de va. Då hade takluckan flygigt av, illa nog. Men nu är jag iaf hemma. 22.42.  Eller okej, jag kom hem för en timme sedan.

Imorn har vi skolfotto, vafan ska man ha på `sig? Fast det spela egentligen inte så stor roll. Liten skola, störst på skolan. Ja... det säger ju allt. Tror inte ens vi är 200 elever? hehe.

Nej nu måste jag sova.

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback