I väntans tider

Nu har Isabelle lämnat mig. guud, vi hade mycket skratt att ta igen kände jag, kom i alla fall fram till att En shopaholics bekännelser är förskräckligt rolig! HAHA.  Tror också att det blev lite för mycket choklad och chips. Och mer blir det ikväll när Jennifer kommer, tror hon kommer nångång runt åtta med bussen, tills dess är jag nog ensam hemma, för Mamma och Tilda är på fjället och fikar med kompisar. Kände att jag inte riktigt hade ork att följa med. Jämt ensam hemma känns det som, men det är skönt... ibland... kanske... inte... kanske därför jag ska bo med jennifer nästa år så jag slipper bo ensam :D

Puss så länge !


jag & isabelle för två år sen när vi praoade
på kolmården 1 vecka, guuuuud så kul
vi hade !  önskar nästan att ja kunde spola
tillbaks till den veckan :D


Kommentarer
Isabelle säger:

haha hon dansade så jävla kul, o när jag prata i sömnen halvt, hahah! jag har alltid så kul med dej, o jag sakar den där veckan sooo badly! :( me love you <3

2009-10-16 | 18:59:24
Bloggadress: http://isabellelicious.blogg.se/
Li säger:

Fin header du har! :D

2009-10-17 | 23:10:35
Bloggadress: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback