jag känner mig själv, jag visste att jag inte skulle sätta mig i soffan & kollar på nått värdelöst pogram med M,F & T, här kommer mitt tidsfördriv.

Senaste:
1. Mening du sa: jag kan inte rå för att jag är rädd för att hon ska bita mig i tårna!
2. Personen du pratade med: mamma tilda fille
3. Du fick sms av: karin
4. Du kramade? mamma

Idag:
1. Kläder: bh, trosor, strumpor, tights, linne, kofta
2. Bättre än igår: haha ja

Imorgon:
1. Är det: lång dag i skolan?
2. Planer: lära Semla att inte bita mig i tårna

Favorit:
1. Nummer: 10
2. Färg: vit
3. Årstid: sommar/vinter

Frågor och svar:
1. Saknar du någon? i do..
2. Humör för tillfället: trött...
3. Det första du gjorde i morse: kollade på jennifer och smålog för att jag fick ligga kvar 30 min längre är henne! 
4. Vad åt du sist? macka
5. Vad irriterar du dig på? svenskaläxan
6. Tror du på distansförållanden? tror inte de... kanske
7. Vem tänker du på just nu? isabelle (kan inte få vissa meningar ur huvudet som sagts dom här dagarna!hahah)
8. Tror du att personen tänker på dig med? kan hända... men tror att hon tänker på någon annan :D
9. Vart reste du sist? öland/småland om "ni" menar utlandet så cypern
10. Vad gjorde du igår kväll? låg framför tv:n med chokladen i högsta hugg & jennifer breve
11. Liknar du din mamma eller pappa? mamma skulle jag tro...
12. Ler du ofta? hoppas de
13. Välj en; Kärlek, Skönhet eller Kreativitet: kärlek
14. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? självklart
15. I vems säng sov du i igår natt? min
16. Vilken färg har din tröja? rosa
17. Vad är din favoritmat? kyckling/mexican gryta m. ris & currrry



Sorg:
1. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? misstänker att dom iaf var slut... ?
2. Har du någonsin gråtit dig till sömns? tror fan inte de,
3. Gråter du när du skadar dig? Om de gör ont :D

Lycka:
1. Är du en glad person? försöker vara
2. Vad gör dig glad? allt förutom det som inte gör mig glad 
3. Önskar du att du var lyckligare? ibland
4. Är lycka överskattat? lycka, är inte de BRA ?
5. Kan musik göra dig glad? men OM de kan!

Kärlek:
1. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? aaaa
2. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?  När jag säger det, Så menar jag de :)
3. Har du en flick/pojkvän? näää
4. Är du nöjd med det? ibland, men igår... haha nej ;) (jennifer knows)
5. Är du kär? njaeee...

Hat:
1. Vem hatar du verkligen? hatar ingen på riktigt
2. Har du någonsin gjort en hat-lista? självklart
3. Är du en mobbare? tror jag inte, ibland, kanske (a)
4. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? haha aaaa
5. Har du blivit sviken någon gång? mmh

Skolan:
1. Gillar du skolan? både och
2. Favoritämne? svenska
3. Värsta ämne? matematik & engelska
4. Har du spytt i skolan nån gång? no
5. Är skolmaten god? nej
 

Kommentarer
Isabelle säger:

hahaahah du genomskådar mig, "hon tänker på någon annan", haha nejdå, jag tänkte säkert på dig hjärtat :D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3

2009-10-19 | 22:20:20
Bloggadress: http://isabellelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback