Musikarbete...

jajjemänsan, jag jobbar med några fördjupningsarbeten i musik. Fick inget gjort på musiklektionen idag så får göra dom hemma... menmen jag har ändån inget för mig här uppe hos pappa. Och det var som dom sa! här uppe så är det faktiskt mer snö än nere i Sälen! hihi, känns liiiite mer som vinter här. Det är mysigt. Pappa har målat om överallt här inne också, vittvittvittvitt. Fille gillar det inte. Men jag älskar de! Synd bara att det inte finns så mycket att göra här uppee, annars hade jag nog varit hos daddiie mera än vad jag är. Fast det blir nog mer i vinter, då är det ju nära till backarna :D

Nej.. nu ska jag fortsätta med musiken.
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback